piątek, 16 grudnia 2011

Reklama dźwignią handlu - part I

Kilka tygodni temu dostałam możliwość obejrzenia 4 roczników czasopism ukazujących się na początku lat 30. ubiegłego wieku. Czasu na przeczytanie wszystkiego nie miałam (a szkoda, bo chętnie bym poczytała), ale obejrzałam sobie wszystkie numery i podziwiałam reklamy. Jeśli myślicie, że dzisiejsze gazety są przesiąknięte reklamami - jesteście w błędzie. Już w Dwudziestoleciu Międzywojennym gazety naszpikowane były reklamami. Na dziś wybrałam te wpisujące się w świąteczny klimat. Reklamy pochodzą z pisma "Na Szerokim Świecie".

Bałwan z receptą "uchroni niezawodnie" ;-)


Oto jak powinni o nas dbać producenci ozdób. Jedno pudełko, a w nim wszystko co potrzebne. No i jeszcze kolENdy. Klient naprawdę był ważny ;-)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...