wtorek, 21 stycznia 2014

Na Walentynki - rozdawajka od serca

Czy od rozdawania można się uzależnić? :) Pierwsze candy "mikołajkowe" sprawiło mi tyle przyjemności i radości z przygotowywania prezentów dla Was, że postanowiłam przy najbliższej okazji powtórzyć tę przyjemność. Zbliżające się Walentynki to idealny moment.
Zaplanowałam więc rozdawajkę prosto z serca. Takie też będą moje prezenty. :) Dziś pokażę pierwszy z nich, ale zapewniam, że w paczce będzie kilka sercowych niespodzianek.




Kilka słów o zasadach:
1. O chęci uczestnictwa w candy informujecie w komentarzu pod postem (podpis i adres e-mail, jeśli ktoś nie posiada konta na bloggerze).
2. Bloggerzy kopiują "sercowy obrazek" i umieszczają go na swoim blogu z linkiem do tego posta.
3. Osoby, które nie mają bloga mogą (i zachęcam do tego) udostępniać informacje na temat zabawy na facebook'u.
4. Zachęcam bloggerów do włączenia się do grona obserwatorów, a nie-bloggerów do polubienia Cukiereczków na FB (klik, klik) Wśród wszystkich, którzy w tym czasie "polubią" profil Los Caramelos, zostanie wylosowana dodatkowa nagroda!

Zapisy będą przyjmowane do 8 lutego. Losowanie nagród odbędzie się 9 lutego. A gdyby wszystko się udało - nagrody dotrą do zwycięzcy jeszcze przed Walentynkami!

Zapraszam więc wszystkich!

W paczce na pewno znajdzie się miłosna girlanda...




Co jeszcze znajdzie się w walentynkowej paczce?

66 komentarzy:

  1. no to ja się zgłaszam jako pierwsza :) w.michalowska@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Cieszę się, że pierwsze zgłoszenie już jest! :)

      Usuń
  2. konto_wyimaginowane22 stycznia 2014 21:17

    To i ja się zapisuję: konto_wyimaginowane, które polubiło Los Caramelos na fejsie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo dobrze! Zapewniam, że nagrody nie są wyimaginowane! :D

      Usuń
  3. Też się zapisuję. Też polubiłam na fb. Unkasowa. Mój adres e-mail: farmakon@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuje się na candy, choć szczęścia w takich zabawach nie mam...., banerek na blogu dodany, polubiłam FB jako Daria Kryś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. email daria.krys@onet.pl. obserwatorem jestem od dawna

      Usuń
    2. Nigdy nie wiadomo, kiedy szczęście się odezwie :) Trzymam kciuki za powodzenie i cieszę się, że się przyłączyłaś do zabawy!

      Usuń
  5. To ja też się zapisuję :) kudlata9@wp.pl
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się zapisuje:). Banerek możesz znaleźć tutaj:

    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam wśród grona uczestników rozdawajki :)

      Usuń
  7. Prezenty od serca są najlepsze, zgłaszam się do Twojej zabawy. Pozdrawiam i zapraszam na moje Kwiatowe Candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przyłączyłaś. Już się zapisałam na losowanie pięknych kwiatków!

      Usuń
  8. I ja się zapisuję :)
    renata-adamczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ale kto? Proszę o jakieś namiary mailowe :))

      Usuń
  10. Też się zapisuję. Polubiłam na facebooku.
    anne.devill@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ja:) weronika.walkowiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna nagroda! świetny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się i staję w kolejce po te cudne serduszka. :)))
    Obserwuję jako Marta W.
    A bannerek wisi tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lisiecki.s@gmail.com :-)
    Udostępniam na fb :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. to się dolaczam ;) kar9520@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Obserwuję jako trojanda, na fb polubiłam jako Tro Janda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za powodzenie w losowaniu! :)

      Usuń
  17. Dołączam: goska444@wp.pl
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    Polubiłam na FB i udostępniłam : https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/575660165859499?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się walentynkowo;)

    a-bunia@wp.pl

    pozdróweczki cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. lechrokosz@wp.pl - chętny, chętny! :)

    wspaniała rozdawajka! Walentynki na pewno będą udane dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że walentynki będą udane dla wszystkich! :)

      Usuń
  21. Też się zgłaszam. Może wygram coś dla żony:) Azer85@op.pl Maciek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również się zgłaszam pestka_1991@o2.pl Agata Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja staję w kolejce :)
    Pozdrawiam z http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygram!

    Obserwuję jako: Szanetka Żanetka.
    Lubię FB: Żaneta Olszak
    Baner: http://jeanett-es.blogspot.com/
    e-mail: zaneta1817@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się wpisuję rzutem na taśmę :)
    Pozdrawiam
    mp

    OdpowiedzUsuń
  26. To i Ja jeszcze zdarzę sie zapisać po te wspaniałe serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Serduszka czekają na nowego właściciela.

      Usuń
  27. Z chęcią stanę w kolejce po nagrody :)
    Obserwuję jako Sylwia Dziadkowska
    czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    potworaizydora@gmail.com

    Obserwuję jako Izabela S., ale nie mam bloga - zatem polubiłam fejsa jako Potwora Izydora i udostępniłam post ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: r.helt
    Lubię na fb jako: Krystyna H
    e-mail: r.helt@wp.pl
    Udostępniłam post na fb

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do konkursu
    Obserwuję jako: demo
    Lubię na fb jako:Edyta Kukuła
    e-mail: edytakuk@wp.pl
    Udostępniłam post na fb https://www.facebook.com/edytakuk

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do konkursu
    Lubię na fb jako:Kamila Krzywańska
    e-mail kamilakrzywanska@wp.pl
    Udostępniłam post na fb
    https://www.facebook.com/kamila.krzywanska

    OdpowiedzUsuń
  32. Za namową mamy Ani też się ustawiam w kolejce, jeśli dziś 8 luty to zdążyłam. e-mail: cantate0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako lizzie
    Lubię na Fb jako Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...