sobota, 25 stycznia 2014

Literki - dla Karolka

Ćwiczenie czyni mistrza? Coś w tym na pewno jest. To moje drugie podejście do literek. Powiedzmy, że jest bardziej udane niż pierwsze. Wydawało mi się, że uformowanie literki powinno być na tym samym poziomie trudności, co szycie innych małych rzeczy. Okazuje się, że litery rządzą się swoimi prawami, których póki co nie poznałam. A że ja zwykle zaczynam od praktyki zamiast od teorii, to pewnie jeszcze trochę potrwa, zanim zrozumiem, dlaczego litery nie są takie, jak sobie wymyśliłam...

Tyle gadania, a tu literki dla małego Karola, który właśnie skończył rok, a więc jest już całkiem dużym chłopcem!
Wstążeczki mogą służyć ozdobie, mogą też być wykorzystane i dzięki nim napis można przywiesić, przywiązać lub jeszcze coś innego... :)


2 komentarze:

  1. w imieniu Karolka jeszcze raz bardzo dziękuję za super prezent :) już niebawem będzie ozdoba jego pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...