poniedziałek, 25 listopada 2013

Niespodzianka!

Uch... To już ponad miesiąc! Czas pędzi jak szalony i zanim człowiek się obejrzy - już go dopada koniec roku.
Za miesiąc Święta, za dwa tygodnie Mikołajki... Uwielbiałam ten dzień, kiedy rano z pozostawionych na korytarzu kozaków wyciągało się różne łakocie i smakołyki...
Mam nadzieję, że i Wy lubicie niespodzianki? Bo postanowiłam zorganizować ekspresowe candy mikołajkowe.
Chciałabym, żeby ta mikołajkowa niespodzianka była prawdziwym zaskoczeniem - w związku z tym, o tym, co znajdzie się w paczce, którą wyślę do wylosowanej osoby, napiszę, kiedy paczuszka dotrze w odpowiednie miejsce :)

A zatem - zapraszam wszystkich chętnych! Czasu niewiele, ale mam nadzieję, że jacyś chętni się znajdą?



Zasady są proste:
1. Proszę w komentarzach wyrazić chęć uczestnictwa w candy. Jeśli nie posiadasz bloga, podpisz się i pozostaw swój adres e-mail.
2. Skopiuj i umieść logo candy na swoim blogu z linkiem do tego posta :)
3. Będzie mi miło, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale nie jest to konieczne.

Zapisy trwają do 6 grudnia (do północy). Losowanie i ogłoszenie wyników odbędą się w weekend (7-8 grudnia).
No, to teraz z niepokojem zacznę spoglądać w okno komentarzy.
Zapraszam!

30 komentarzy:

  1. To może na początek ja powalczę o prezent.Mój mejl to rosadariaawaria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :) w.michalowska@gmail.com polubienie i udostępnienie na FB :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Im więcej osób, tym lepsza zabawa :)

      Usuń
  3. Polubione, udostępnione:-) mirtrzy@interia.pl Pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    bucikinaobcasie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    sylwag15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i ja :)
    m.parandyk@vp.pl

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja też zgłaszam się do zabawy.
    uwielbiam niespodzianki :)

    kowalczykmalwina@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. No to też się zgłaszam mariamizerka@wp.pl zaraz kliknę że lubię na face

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zapisuję renata-adamczak@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    aga_181818@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;) a-bunia@wp.pl

    Jakże by było miło,
    Gdyby Mikołaj Święty, co nosi prezenty,
    Zapukał właśnie do moich drzwi...
    A ja bym wtedy rzekła:
    "Mikołaju kochany, achhh to Ty!!!!"
    I herbatą, i plackiem bym go poczęstowała...
    Jakże ja bym niespodzianeczki chciała...
    Cieszyłabym się ja, i rodzinka moja cała!!!
    Mała córeczka pewnie w brodę by go wycałowała,
    Bo w końcu cały rok czekała...
    A synek pewnie za tą brodę dostojną by pociągnął:)
    Bo troszkę urwis z niego...

    Mikołaju Święty, zapraszamy Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Teraz zobaczymy, czy Mikołajowi też się spodobało :))

      Usuń
  12. Zgłaszam się, gdyż uwielbiam niespodzianki:)))

    tomek63@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chętny na miłą niespodziankę:) lechrokosz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisuję się w mikołajkową kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)

    kawazmuchami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...