niedziela, 8 grudnia 2013

Wielkie losowanie - wyniki Mikołajkowego candy!


W piątek o północy zakończyło się pierwsze "carmelkowe" candy :) Wszystkim osobom, które zdecydowały się wziąć w nim udział - bardzo dziękuję :) Mam kilka przemyśleń i obserwacji, które - mam nadzieję - zaprocentują w następnych zabawach (plany już są).
W losowaniu nagród wzięło udział 16 zgłoszeń.


Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwała Komisja Gier i Zakładów

W kasecie losującej znajduje się 16 kart zgłoszeniowych

Następuje zwolnienie blokady

Przystępujemy do losowania zwycięzcy...

A nagroda powędruje do...



Ponieważ pierwsze candy to wielkie emocje, postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę.

Maszyna losująca ponownie uruchomiona

Druga nagroda także znalazła nowego właściciela


Gratuluję zwycięzcom :) Co znalazło się w paczkach, pokażę w tym tygodniu :)
Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie i już zapraszam na kolejne edycje :)

3 komentarze:

  1. oooo...jupi jupi jaj...udało się :) a ja nie wiedziałam dlaczego od godziny mnie tak ucho piecze :P dziękuję bardzo "maszynie losującej" :D poza tym Komisja budzi RESPEKT :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Komisja musi budzić RESPEKT, bo inaczej jest niewiarygodna :D Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarzom :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...