czwartek, 26 grudnia 2013

"Bombki" choinkowe

To jedyne bożonarodzeniowe elementy dekoracyjne, które powstały wcześniej i z którymi zdążyłam na czas. Była to próba, czy w ogóle warto się zabierać za coś takiego. Muszę przyznać, że prototypy czekały już od roku, więc w tym roku trzeba było się wziąć tylko za realizację. Powstały subtelne bawełniane serduszka w niebieskie paseczki ozdobione dekoracyjnymi koronkami i lniane choineczki ozdobione drewnianymi guzikami. Niektóre serduszka wyszły trochę zwichrowane, ale w przyszłym roku będzie lepiej :)







A tak prezentują się na ubranej choince



Do tego spróbowałam przygotować serduszka z papierowej wikliny. Bardzo podobają mi się te, które widziałam na wystawach z prawdziwej wikliny. Moje są srebrne z bawełnianą wstążeczką w krateczkę. Pokazuję tylko resztkę, która się ostała, ale było ich całkiem sporo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...