piątek, 13 grudnia 2013

Candy - odkrycie niespodzianki

Trwało to trochę... Być może niektórzy, zniecierpliwieni, przestali w ogóle liczyć na to, że kiedykolwiek pokażę, co przygotowałam w podziękowaniu za udział w candy.
Chciałam jednak, by była to niespodzianka - głównie dla obdarowanych. Bo nie ma chyba nic przyjemniejszego, niż niecierpliwe otwieranie paczki z niemym pytaniem "ciekawe, co jest w środku?".
Uznałam, że skoro to pierwsza moja rozdawajka, i do tego mikołajkowa - musi być bogata i różnorodna, a jednocześnie pokazywać mnie i moje pasje, których ostatnio jest całkiem sporo. A zatem, zaczynamy:





W pierwszej paczce znalazły się:

Mały koszyczek z papierowej wikliny z pokrywką



Do tego nowość u mnie - zawieszki serduszka, które szyłam po raz pierwszy (jeszcze o nich niedługo będzie)

Dwie kartki świąteczne, torba na zakupy i zawieszki do prezentów

A z biżuterii - kolczyki sutasz i kuleczki beaded balls
Do drugiej paczki trafiły:

Karteczka, zawieszki serduszka z papierowej wikliny...

Zawieszki na prezenty, siatka na mini zakupy i kolczyki - z sutaszu i beaded balls



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...