środa, 9 października 2013

Słodki bukiet - na rocznicę

Bardzo miło wspominam bukiet kwiatów, który dostałam na swoje osiemnaste urodziny. Wśród kwiatów ukryte były batoniki Milky Way, które bardzo lubię. Pamiętam, że znikały powoli, bo chciałam cieszyć się nimi jak najdłużej.
Obdarowani tym bukietem (drugim, po debiucie, który pokazywałam tutaj) będą mogli cieszyć się słodkościami naprawdę długo, bo w bukiecie znalazły się 42 (jakżeby inaczej) cukierki.
Do bukietu dodałam trzy serduszka, które zrobiłam z zimnej porcelany. 
Jeszcze kilka bukietów i może wreszcie będę zadowolona:)





Także rączka opleciona jest organzą i wstążeczką - tak, żeby nie było widać żadnych drutowań

Serduszka z zimnej porcelany - przedobrzyłam przepis i wyszło trochę nie tak, jak miało :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...