poniedziałek, 28 maja 2012

Tortellini w sosie szpinakowym

Polubiłam dania ze szpinakiem. Zwłaszcza, gdy występuje w połączeniu z makaronem. Tym razem po raz pierwszy jadłam go z tortellini. Pyszności! Przepis mam ze strony Eksplozja smaku. Polecam! Autorka przepisu zaleca danie podpiec w piekarniku. Przyznaję, nie starczyło mi na to cierpliwości i jedliśmy danie zaraz po przygotowaniu.




Składniki:
1 opakowanie pierożków tortellini
400 g szpinaku mrożonego
1 ząbek czosnku [dałam 3, B.]
pół szklanki śmietany
sól, pieprz
łyżka masła
parmezan

Pierożki tortellini ugotować w osolonej wodzie. Na patelni rozpuścić masło, dodać posiekany czosnek i chwilę przesmażyć. Dodać szpinak i dusić. Po chwili wlać śmietankę, dodać sól i pieprz i gotować aż sos zgęstnieje. Gdy ma odpowiednią konsystencję, zmniejszyć ogień i dodać tortellini. Całość chwilę gotować i zestawić z ognia. Wyłożyć na talerze i posypać parmezanem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...