wtorek, 8 maja 2012

Babka majonezowa II

Przepis na babkę z wykorzystaniem majonezu niedawno podawałam, ale chęć na zjedzenie jakiegoś pysznego ciasta zrobionego w jak najkrótszym czasie była tak silna, że nie mogąc znaleźć tego przepisu, skorzystałam z innego. Dodaje się tu znacznie więcej majonezu, ale babeczka jest pyszna. Prawie całą zjadłam sama...




Składniki:
4 jajka
1/2 szklanki cukru
85 g mąki pszennej
90 g mąki ziemniaczanej
łyżeczka proszku do pieczenia
szklanka majonezu dekoracyjnego
starta skórka z cytryny

czekolada na polewę

Ubić białka na sztywną pianę pod koniec dodając cukier. Dodać jajka. Następnie dodać przesiane mąki, skórkę z cytryny i na koniec majonez. Wymieszać, wylać do foremki. Piec w keksówce 45 minut w 185-200 stopniach.


8 komentarzy:

  1. Aż szklanka majonezu? Ta babka na pewno jest bardzo kaloryczna... Ale wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to trochę przestraszyło, dlatego dałam nieco mniej. Babka jest warta tych kalorii, naprawdę :))

      Usuń
  2. Prawie całą zjadłam sama...
    ...bo nikomu nie smakowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz! Częstowałam cztery osoby. Tylko Tobie nie smakowała

      Usuń
  3. Cztery osoby wykazały się kurtuazją

    OdpowiedzUsuń
  4. wreszcie zaczynasz pisać z sęsę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę z sęsę, ale nie zmienia to faktu, że babkę jadłam ze smaką

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...