poniedziałek, 16 lipca 2012

B. pod Grunwaldem

Zupełnie niespodziewanie przyszło mi spędzić weekend w wojowniczych średniowiecznych okolicach. Ale nie ma co za dużo się rozpisywać. Oto relacja fotograficzna. :)


Cel coraz bliżej

Widok na pola grunwaldzkie, na których przygotowania do walki trwają w najlepsze...
W obozowisku
Niezbędne akcesoria
Niegdyś konno, dziś na czterech kółkach
Czy ktoś wie, do czego można użyć cycków Jagienki?
Wielki mistrz krzyżacki
Przyszli zwycięzcy
Walki były zażarte :)
Obserwator, czyli ja - siedzę sobie pod głośnikiem :)
A skoro Krzyżacy, to i Malbork

Cela Witolda. Jest taka scena w "Panu Samochodziku i Templariuszach", w której pan Tomasz zostaje uwięziony w tej celi.




Część zdjęć została zrobiona moim małym Lumixem, który poradził sobie bardzo dobrze z wyzwaniem :)  Wyglądam jakbym się dawno nie czesała, a to wiatr wiał jak szalony...

Część zdjęć, jak wspomniałam - robił mały Lumix obsługiwany przeze mnie; część - duży Olympus obsługiwany nie przeze mnie :)





6 komentarzy:

  1. Drzewiej autora kronik o pozwoleństwo wykorzystania pytano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o te parę zdjęć się będzie kłócił... wszystkie zrobione moim sprzętem, więc też jakieś prawo do nich mam, nie? :P

      Usuń
    2. A czarny pasek na numerach to gdzie?

      Usuń
  2. Miałem kiedyś okazję uczestniczyć w Oblężeniu Malborka. Polecam każdemu to wspaniałe widowisko.
    Samo zwiedzanie zamku też wspominam bardzo miło, bo mieliśmy przewodniczkę, która wręcz idealnie wpisywała się w postać przedstawioną w jednym z odcinków serialu "Samochodzik i templariusze". Kto oglądał ten wie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pana Samochodzika" oglądałam - więc wiem :) Pozdrawiam również :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...