środa, 8 lutego 2012

Smakowite jeżynki (beaded balls)

Nauczyć się szydełkować to raz. Myślałam, że nic trudniejszego być nie może. A jednak może... Gdy zobaczyłam takie kuleczki, jakie robi Weronika - oczywiście zapałałam chęcią, by też się tego nauczyć. Dzięki tutorialowi od Weroniki wszystko wydawało się piękne i oczywiste, ale musiało minąć wiele mroźnych dni, wiele godzin i kilka niecenzuralnych słów musiało paść z moich ust. Chciałam się poddać, bo nijak nie wychodziło tak, jak powinno. Aż tu - w ostatni weekend... Eureka! Jest!
Pokazuję kolczyki - małe jeżynki, z których jestem autentycznie dumna :) Kolczyki mają już właścicielkę i mam nadzieję, że będą jej osładzały te zimowe dni.

Kolczyki z koralików Toho Metallic Iris Brown rozm. 11



3 komentarze:

  1. Cudowne ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jeżynki:-) Kulki tylko wydają się trudne a jak się spróbuje zrobić własnoręcznie jakąś to się okazuje, że to całkiem fajna sprawa jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, ale dopiero po zmarnowanych kilkunastu kulkach :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...