piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocne kartki - cz. 1

Święta za progiem, więc post - można powiedzieć - prawdziwie świąteczny. 
Nie mam pojęcia, jak to zrobiłam, ale zrobiłam. 40 kartek, a jeśli doliczyć te "prywatne", to prawie 50. Widać, produkcja hurtowa mi służy, bo do zrobienia 10 kartek trudno mi się zabrać i robię je długo, a te 40 machnęłam bez większego trudu. Oczywiście, najgorzej jest stworzyć wzór. Potem już idzie :)
Jak przystało na miejsce, w którym pracuję - przeważały motywy książkowe. A kartki miały charakter służbowy :)
Pozostałe, które powstały na użytek własny - pokażę w czasie późniejszym :)
Większość napisów wykorzystałam z tego bloga, dzięki czemu zaoszczędziłam wiele czasu.















Tak się prezentują wszystkie :)



4 komentarze:

  1. Prześliczne kartki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne te kartki - brawa za pomysł i realizację. Mnie się podobają :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...